Flygfotografering till TV-programmet Arga Snickaren VIP

Flygfilmning  och flygfoto i Bollnäs

I november blev jag kontaktad av produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn som undrade om jag kunde komma till Bollnäs för att flygfilma.
De var där för att spela in TV-programmet Arga snickaren VIP som skulle renovera Kicki Danielssons hus. Det uppdraget kunde jag ju inte tacka nej till. Väl på plats kom vi överens om vad som skulle filmas. Det var vyer över bostadsområdet, vyer över vissa typiska platser i Bollnäs samt även Hotell Järvsöbaden där teamet bodde under inspelningen. Hotellet kunde de inte filma själva då det var mörkt när de åkte på morgonen och mörkt när de kom tillbaka på kvällen, de hade inte heller tid att offra en och en halv timme under dagen för att filma där.
Vädret var på sin bästa sida och jag fick de vyer jag och teamet önskade.
Allt filmades med min DJI Inspire 1 quadrocopter.

Vill du boka mig för flygfoto, flygfilmning eller ”vanlig” fotografering?
Kontakta mig med kontaktformuläret eller gå in på mina hemsidor:
Flygfoto Hudiksvall
Flygfoto Söderhamn
Fotograf Hudiksvall
Fotograf Söderhamn

2 thoughts on “Flygfotografering till TV-programmet Arga Snickaren VIP

  1. Fantastiska filmbilder! TV nästa? Så vackert det är i Bollnäs när man ser det genom Din flygfilmning! Stort grattis!

Kommentera

